Pirkšanas nosacījumi

Lai izslēgtu nevajadzīgas kavēšanās un domstarpības pirkuma līguma noslēgšanas gaitā, lūdzu iepazīties un akceptēt zemāk pievienotos svarīgākos SIA "Diennakts interneta veikals ER ", vienotais reģ.Nr. 43603025092 (turpmāk tekstā - ER ) piedāvāto preču iegādes noteikumus.

  1. Tā kā ER  piedāvātās preces pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.

  1. Noformēt pasūtījumu ir iespējams interneta vietnē www.veikalser6.webnode.lv, mobilajā lietotnē, veikalā '' Lakstīgalas '' dz.1,Rītausmas ,Īslīces pagasts,,Bauskas novads LV-3901, vai pa telefonu 25320203.

  1. Pārtikas un veterinārā dienesta rēģistrācijas numuri: 061605, 061349. www.reg.pvd.gov.lv/lat/uznemumi/

  1. ER  visas preču cenas ir norādītas, ieskaitot Pievienotās vērtības nodokli 21%. Piedāvātās cenas ir spēkā laika posmā, kas norādīts pie preces. Preču piegādes pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā.

  1. Par pasūtīto preci un izvēlēto piegādes pakalpojumu var norēķināties izmantojot bankas pārskaitījumu vai līzinga kompānijas pakalpojumus, iespējams arī norēķins preces saņemšanas brīdī skaidrā naudā vai ar norēķinu karti (tikai klientu apkalpošanas centrā '' Lakstīgalas '' dz.1,Rītausmas ,Īslīces pagasts,Bauskas novads, LV-3901

  1. Veicot pasūtījumu, ir nepieciešams norādīt e-pasta adresi, lai klientam varētu būt atsūtītas instrukcijas, rēķins-pavadzīme u.c. nepieciešamā dokumentācija.

Pasūtot preci piedāvājam izvēlēties vienu no trim preces saņemšanas veidiem: bezmaksas - pasūtītā prece tiek saņemta klientu apkalpošanas centrā ''lakstīgalas '' dz.1, Rītausmas ,Īslīces pagasts,Bauskas novads,LV-3901  ekonomiskā piegāde - pasūtītā prece tiek saņemta pakomātā pie kāda no Latvijas lielākajiem tirdzniecības centriem, Latvijas Pasta nodaļās vai degvielas uzpildes stacijās Circle K, komforta piegāde - kurjeru firma piegādā pasūtīto preci norādītajā adresē. Visos gadījumos preces piegādes laiks tiek saskaņots pasūtījuma noformēšanas laikā. Gadījumā, ja tiek pasūtītas vairākas preces ar piegādi, klients var saņemt visas preces kopā vai arī pa daļām.

  1. Pasūtīto preci nepieciešams saņemt trīs darba dienu laikā no brīža, kad ER paziņoja, ka pasūtījums sagatavots saņemšanai.

  1. Preces lietošanas instrukcija pēc preces saņemšanas tiek nosūtīta klientam uz e-pastu. Gadījumā, ja klientam ir nepieciešama preces lietošanas instrukcija izdrukātā veidā, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu: palidziba.veikalser@inbox.lv vai zvani 25320203

  1. Pirms sākt iegādāto preci izmantot, lūdzu rūpīgi izlasīt preces lietošanas instrukciju un preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.

Ja pārdomājāt un nolēmāt atteikties no pirkuma, Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu" (MK Noteikumi Nr. 255) nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. PTAL 12. panta 6. daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Iesakām saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai realizējot atteikuma tiesības saskaņā ar Distances līguma noteikumiem, prece netiktu ārēji mehāniski bojāta. Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, lūdzam aizpildīt Atteikuma veidlapu un sazināties ar mums pa e-pastu: palidziba.veikalser@inbox.lv vai pa tālr.: 25320203

Sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība.

Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi palidziba.veikalser@inbox.lv sūtot uz adresi: '' Lakstīgalas '' dz.1,Rītausmas,Īslīces pagasts,Bauskas novads,LV-3901 Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.

Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:

- vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;

- iesnieguma iesniegšanas datumu;

- strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.

12.1 Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:

- Informācija par strīdu risināšanas procesu: www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process

- Informācija par ārpustiesas patērētāju strīdu risinātāju datubāzi: www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze

- Informācija par strīdu izšķiršanu tiešsaistē (SIT): Ja ir radusies problēma ar tiešsaistē nopirktu preci, klients var izmantot SIT platformu, lai iesniegtu sūdzību, ko izskatīs neatkarīga strīdu izšķiršanas struktūra. Links uz SIT platformu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV

Ja preces lietošanas laikā precei ir radušās tehniska rakstura problēmas, preces servisa apkalpošana tiks veikta saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām. Preces servisa apkalpošanas laiks ir norādīts tās aprakstā. Veicot pirkumu, kopā ar preci pircējam tiek izsniegta elektroniskā pavadzīme, kurā ir noradīta informācija par konkreto preču servisa apkalpošanu. Pavadzīme tiek sagatavota elektroniski un ir derīga bez paraksta. Pirkuma dokumenti ir spēkā tikai tad, ja tajos pareizi un skaidri norādīts: preces modelis, sērijas numurs, pārdošanas datums. Pirkuma dokumentos aizliegts izdarīt jebkādas izmaiņas, dzēst vai pārrakstīt tajos norādītos datus - šādā gadījumā servisa dokumenti tiks atzīti pār spēkā neesošiem.Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktas tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.

Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.

Ievērojot Latvijas Republikas likumdošanas normas, SIA Pigu Latvia saglabā ar pircējiem noslēgtos pirkuma līgumus grāmatvedības kārtošanai nepieciešamajā apjomā, līgumus, kuri tiek slēgti ar līzinga kompānijām, saglabā attiecīgās līzinga kompānijas.

Mārketinga aktivitātes:

16.1. 220.lv var brīvi iniciēt dažādas mārketingas aktivitātes, t.sk. lojalitātes programmas.

16.2. Atsevišķos gadījumos ER piešķirt saviem klientiem bonusu ER naudā par veiktajām darbībām.ER nauda var tikt izmantota, lai norēķinātos par interneta veikalā ER pirktajām precēm. Šajos gadījumos ER nodrošina detalizētu informāciju par ER naudu sadaļā " ER nauda '' un katram reģistrētam lietotājam individuāli sadaļā " MansER '' .

16.3. Saskaņā ar 7.punktu, klientam ir tiesības atteikties no pirkuma. Šajā gadījumā ER tgriež klientam atpakaļ arī par pirkumu iztērēto ER naudu, ja tāda ir bijusi.

ER  ir tiesības bez brīdinājuma mainīt ER naudas piešķiršanas un izmantošanas noteikumus. Noteikumi ir spēkā tiklīdz tie ir pieejami ER mājas lapā sadaļā '' ER nauda '' .

Reģistrējoties vai veicot pirkumus interneta veikalā ER  Jums ir iespēja piekrist un bez maksas saņemt informāciju no interneta veikala ER par īpašajiem piedāvājumiem e-pastā un SMS, kā arī iegūt tiesības piedalīties dažādās akcijās, loterijās un projektos, kas tiek veikti pēc uzņēmuma iniciatīvas.

17. Ja Jūs vēlaties atteikties no jaunumu saņemšanas e-pastā, sms:

ER mājaslapā sadaļā '' Mans ER '' noņemiet ķeksīti pretī "Jaunumi e-pastā un SMS" - izmaiņas sistēmā notiek 24 stundu laikā.

. e-pasta beigās spiediet uz "Atteikties no ER  jaunumu un īpašo piedāvājumu saņemšanas" - izmaiņas sistēmā notiek 24 stundu laikā.

sūtiet mums ziņu uz palidziba.erveikals@inbox.lv - izmaiņas sistēmā notiek 24 stundu laikā.

4 Ja esat ER  reģistrēts lietotājs, bet kādu iemeslu dēļ vēlaties dzēst savu profilu, lūdzu rakstiet uz palidziba.erveikals@inbox.lv 

. Pasūtījumu noformēšanas minimālās summas:

18.1 Minimālā pasūtījuma summa 5 eur - pasūtījumiem ar svaru zem 1 kg

18.2 Minimālā pasūtījuma summa 10 eur - pasūtījumiem ar svaru virs 1 kg

Minimālā pasūtījuma summa netiek piemērota pasūtījumiem, kuri noformēti uz vietas veikalā  ER '' Lakstīgalas '' dz.1,Rītausmas ,Īslīces pagasts,Bauskas novads LV-3901

19. Dāvanu kartes lietošanas noteikumi ir pieejami šeit.

Diennakts interneta veikals ER patur tiesības neapkalpot pasūtījumu, ja interneta veikalam neizdodas sazināties ar klientu pa viņa noradīto tālruņa nummuru vai e-pastu.

21. Maksimālā pasūtījuma summa , kuru var apmaksāt skaidrā naudā starpniecībā ar kurjeru ir € 1000 .

22. Maksimālā viena pasūtījuma summa ir €2000.

23. Ja izvēlaties apmaksāt pasūtījumu ar bankas maksājumu karti, lūdzam pirms apmaksas iepazīties ar Jūsu bankas kartes dienas maksājumu limitiem.

Lejuplādēt lapas PDF versiju var šeit.

Ieteikumu, sūdzību izskatīšanas kārtību lejuplādēt var šeit.

Jautājumu gadījumā var zvanīt 25320203 vai rakstīt uz e-pastu: palidziba.veikalser@inbox.lv 

ATBALSTS

Rēķini

Līgumi un noteikumi

Biežāk uzdotie jautājumi

Sīkdatņu iestatījumi 

Privātuma politika 

PAR UZŅĒMUMU

Komanda

Darbs 

Jaunumi

Kontakti 

25320203

Informatīvais tālrunis visu operatoru klientiem 

visu diennakti

+ 371 20023610 

Informatīvais tālrunis zvanot mūsu darba laikā

© 2003-2018 SIA "ER Latvia" | er.lv ™
Bez SIA "ER Latvia" atļaujas aizliegts kopēt un izplatīt mājas lapā iekļauto informāciju.

Izveidots ar Webnode Sīkdatnes
Izveido savu bezmaksas mājas lapu! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Uzsākt darbu